11 december 2016: Sing-In "SING IN' THE WINTER"

Op zondag 11 december 2016 houdt Da Capo's Popkoor weer een Sing-In, met deze keer als thema "SING IN' THE WINTER"!

Om de winterdagen gezellig door te komen zingen we diverse kerst- en wintersongs.

Vanaf 9.30 uur ben je welkom en staat er koffie en thee voor je klaar. We starten dan met zingen om 10.00 uur. Natuurlijk houden we af en toe pauze en dan is er altijd koffie en thee (of water) om de kelen gesmeerd te houden. Ook voor je lunch wordt gezorgd. Rond 16.30 uur geven we dan met z'n allen een hartverwarmend optreden voor iedereen die wil komen luisteren.

De kosten voor deze geweldige dag zijn € 30,- Je krijgt dan digitaal de oefenmuziek, koffie/thee en een lunch. De Sing-In vind plaats in Dorpshuis 't Podium in Kudelstaart.

Aan het einde van deze heerlijke dag zingen en na het ongetwijfeld stralende en hartverwarmende winterse optreden, is er de mogelijkheid voor deelnemers en koorleden om aldaar nog lekker een hapje met elkaar te eten. Omdat misschien niet iedereen dit wil, is dit niet inbegrepen bij de kosten.

Natuurlijk is ook jong zang talent van harte welkom. De minimale leeftijd om deel te nemen aan de Sing-in is 10 jaar. En ben je jonger dan 18 jaar, dan betaal je slechts het jeugdtarief van €20,-

!--

Schrijf je in voor de Sing-in "SING IN' THE WINTER" via het Inschrijfformulier SING IN' THE WINTER

2016 SingIn The Winter

Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op via ons contactformulier. Uiteraard krijg je ruim van tevoren de partituren en oefen stukken, dan kun je vast thuis lekker oefenen.

Tot zings! Da Capo's Popkoor