Oud-koorleden gezocht

Da Capo's Popkoor bestaat 20 jaar!

En dat willen we graag vieren met een reünie concert. Op zaterdag 27 september 2014 gaan we dat concert geven in de Schouwburg Amstelveen.
Het belooft echt een geweldig leuke happening te worden. Doe jij ook mee?

Voor dit bijzondere jubileumconcert wordt jij, als oud-koorlid, van harte uitgenodigd om mee te komen zingen.Het zou namelijk fantastisch zijn wanneer we op 27 september dit feestelijke concert kunnen verzorgen, waarbij het huidige koor wordt aangevuld met een hele grote groep oud-koorleden.

In juni 1994 stond Da Capo's popkoor voor het eerst op de planken met een eigen concert in sporthal de Scheg in Uithoorn.

Dat was voor alle zangers van het eerste uur een geweldige belevenis.
Nu, 20 jaar en heel veel concerten verder, wordt er nog steeds met grote geestdrift gezongen en wordt de fakkel nog steeds doorgegeven aan nieuwe enthousiaste zangers die mee willen zingen met Da Capo's Popkoor.

Daarom willen we dit feest ook actief vieren met jouw muzikale inbreng. Meer informatie en aanmelden via http://www.popkoorlustrum.nl/