Da Capo's Popkoor Sing-In "Mannenharten" 13 februari 2016

Vanwege de grote belangstelling is inschrijven voor deze Sing-In alleen nog maar mogelijk voor Mannen!!!
Helaas voor alle vrouwen die nog mee zouden willen zingen, er is alleen nog maar plek voor Bassen, Baritons of Tenoren!

Meedoen met de Sing-In kost €30,00. Hiervoor krijg je naast een leuke en leerzame muzikale dag ook lunch en koffie en thee.

Vul alle gegevens in en klik op de knop "VERDER".

Op de bevestigingspagina controleer je alle gegevens en bevestig je je inschrijving. Daarna ontvang je van ons een e-mail met de details om de betaling te doen. Pas als de betaling is verwerkt is je inschrijving definitief, daar krijg je uiteraard bericht over.
De informatie met de instructies om de oefenmuziek (in mp3 formaat) en partituren te downloaden worden ruim voor de Sing-In aan je gemaild. Op de Sing-In zelf kan je nog proberen bij welke stemgroep jouw stem het beste past.

Inschrijfformulier Sing-In 13 februari 2016

Ja, ik wil meedoen met de Sing-In van Da Capo's Popkoor op zaterdag 13 februari 2016 in de serre en schrijf me hierbij in als deelnemer.

* Voornaam
* Achternaam
* Geslacht
Man   Vrouw
* Email adres
* Straat
* Huisnummer
* Postcode
* Plaats

Ik zing het liefst in stemgroep

Hoe hoorde je over onze Sing-In?

Vragen of opmerkingen

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht!