Sing-In Mannenharten 13 februari 2016

Op zaterdag 13 februari 2016 houdt Da Capo's Popkoor een Sing-In met de titel MANNENHARTEN.

Zo vlak voor Valentijnsdag een heerlijke dag zingen! Floor van Erp en Colijn Buis, onze dirigent en pianist zullen ons deze dag begeleiden met het zingen van prachtige nummers, waaronder natuurijk mannenharten van BLØF & Nielson!

De Sing-In is in onze het gezellige Buurthuis 'Ons Streven' in Amstelhoek. Vanaf 9.30 uur ben je welkom en staat er koffie en thee voor je klaar. We starten dan met zingen om 10.00 uur. Natuurlijk houden we af en toe pauze en dan is er altijd koffie en thee (of water) om de kelen gesmeerd te houden. Ook voor je lunch wordt gezorgd.

Om 16.15 uur geven we dan met z'n allen een hartverwarmend optreden voor iedereen die wil komen luisteren. Na het optreden blijft de bar van Buurthuis 'Ons Streven' open tot ongeveer 17.30 uur.

De kosten voor deze geweldige dag zijn € 30,- Je krijgt dan digitaal de oefenmuziek, koffie/thee en een lunch. Ook staat er voor iedere deelnemer een GoodyBag klaar....

Inschrijven voor de Sing-In is niet meer mogelijk.

!-

Schrijf je in voor de Sing-in "MANNENHARTEN" via het Inschrijfformulier Sing-In

-->

Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op via ons contactformulier. Uiteraard krijg je ruim van tevoren de partituren en oefen stukken, dan kun je vast thuis lekker oefenen.2016 SingIn